Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

10 november 2002

27 Oktober 2009
Is de dag dat ik dertig wordt. Als ik dat haal. Maar daar ga ik wel vanuit. Ik heb ooit met mezelf afgesproken dat als ik dan mijn geluk en rijkdom nog niet heb gevonden, dat ik er dan mee stop. Tijdenlang heb ik er niet aan gedacht. Maar ik zie mezelf ineens weer aan de voet van de Dom. Niet dat ik het van plan ben, maar ik had even een flashback. En bedacht dat ik ooit een afspraak met mezelf had gemaakt.

Als je vandaag zou sterven, wie zouden er op je begrafenis zijn? En als je van tevoren een briefje zou maken, hoeveel namen staan er dan op? Wie bedank je? Wie neem je iets kwalijk? Geef je toe bij wie je hart ligt? Hoeveel geheimen neem je mee je graf in?

Ik heb ooit zo'n lijstje gemaakt, met twee gebruiksmogelijkheden. Of een bedankje aan iedereen omdat ik mijn dichtbundel had uitgebracht, of een adieu finale. Ik heb het niet meer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage