Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

09 november 2002

Beau, Albert, zeg het eens.
Omdat ik mijn afstudeerstage graag bij een publieke omroep wil doen, ben ik aangesloten op de mailinglijst waar alle media hun vacatures voor studenten plaatsen. Soms is dat erg leuk. Zo staat hieronder hoe RTL Boulevard zichzelf omschrijft. Niet als een nutteloze, laagvloerse nichtenroddelkermis. Terwijl je dat toch zou denken!

Nieuwsgierig, bijterig maar net niet over de grens; het magazine 'RTL Boulevard' voorziet Nederland iedere werkdag op een aansprekende, laagdrempelige manier van een mix van nieuws en vermaak. In hoog tempo volgen afwisselende items en (binnenlandse en buitenlandse) reportages elkaar af. Centraal staat de waan van de dag, uitgesplitst naar de vier peilers van het programma: entertainment, misdaad en onrecht, royalty en lifestyle. Voor ieder van deze onderdelen schuift een vaste deskundige bij de presentator aan tafel om zijn of haar commentaar te geven op de getoonde gebeurtenissen. 'RTL Boulevard' is namelijk niet per se objectief maar durft ook stelling te nemen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage