Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

09 november 2002

Het jojo-effect
Zo schijnen sommige vrouwen het fenomeen te omschrijven dat ze na het lijnen weer aankomen, om vervolgens weer een reden te hebben om te gaan lijnen. Ik ben vandaag, net als gisteren, ook flink aan het jojo-en. Niet in kilo's, maar ik heb de hevigste moodswings in tijden. Ik ben vandaag twee keer zo gelukkig en blij en tevreden geweest als ik me niet meer kon heugen, maar ik heb ook een kwartier zitten janken en me een halve middag goed belabberd gevoeld. Ik lijk wel ongesteld. Get a grip. Vandaar de volgende sta-op-en-dans Soundtrack;

Marianne Rosenberg - Ich bin wie du download.
Erykah Badu - Tyrone (live) download.
Lovin' Spoonful - Summer in the city download.
Bananarama - It ain't what you do download.
Steppenwolf - Magic Carpet Ride download.
Tina Turner - Addicted to love download.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage