Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 november 2002

Lesley en Sanne
Als part-time journalist, FCJ'er, en weblogger zijnde kan ik niet achterblijven. Er is een rel gaande, mensen! Vandaag in Anne's uitzending van Studentenradio werd er ook al aandacht aan besteed, en niet voor niks. Twee studentes, vermoedelijk SvJ'ers (Dat is dus de School voor Journalistiek, onderdeel van de FCJ; Faculteit Communicatie en Journalistiek van de HvU) van een grote Utrechtse Studentenvereniging (vermoedelijk Veritas of UVSV), Lesley en Sanne, hebben een Dagboek uitgewisseld waarin ze nogal wat ranzige details over hun sexleven beschrijven.

Het dagboek werd gejat, kwam 'in the open' en werd door velen geplaatst, waarna een onderzoek zou zijn ingesteld door Politie Utrecht-Stad. Als antwoord is een Fanclub voor de dames ingericht, alwaar T-Shirts kunnen worden besteld. Verder breng ik weinig nieuws, alleen vind ik het adres van de pagina waarop het dagboek staat geëtaleerd goed gekozen; "UVSV Sletjes". Ook hierbij is een leuk liedje te vinden. download.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage