Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 november 2002

Hèhè
Theorie is binnen! Drie foutjes! Twee avonden gestudeerd, niet meer dan tien uur totaal. Ik stond voor vanochtend half elf ingeschreven, maar omdat er bij Gemeente Utrecht afdeling Burgerzaken een wachtrij van vijf kwartier was, haalde ik dat niet. Netjes afgebeld. De samenvatting van vier kantjes in de binnenzak, bij La Parisette gaan zitten. Da's een koffiedrinken-tijdens-het-winkelen-tentje in Hoog Catharijne. Uurtje of anderhalf gestudeerd. Om half een was ik bij het CBR, ik stond als vijfde op de reservelijst, en ik mocht plaats nemen op stoeltje nummer dertig. Half twee, m'n hart klopte in m'n keel (zonde van die zestig gulden! niet genoeg geleerd! wat zal papa wel niet denken!) tot ik bij vraag tien was... maar het is dus gelukt. Bedankt, engelen op mijn schouders!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage