Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 november 2002

Hard werken
Dat valt me nog mooi mee. Toch acht van de eenentwintig hoofdstukken doorgenomen. En toch vier postjes gisteren. Want deze komt onder vandaag :). Gehoorde reacties op nieuwe lay-out: Saai! Ja, da's wel waar. Misschien ga ik het nog mooier maken. Maar het gaat om de tekst, niet om de plaatjes. Ik ben sowieso fan van content boven looks. En niet alleen bij websites :)

Wel lastig tijdens het studeren: Een vervelend liedje niet uit je hoofd krijgen. Zag net een webfriend online die graag naar Skihutmuziek luistert. Dus nu dreunt er door mijn hoofd: En als je nu niet- Als je nu niet- Als je nu niet springt- En als je nu niet springt- En als je nu niet springt ben je een homofiel. Nou heb ik niks tegen homo's, maar zo'n liedje bevordert het studeren niet bepaald. Geen download, want ik kan me slecht voorstellen dat mensen dat hier komen zoeken. Bovendien heb ik het liedje niet. Wel een lekker doorwerkliedje met typische tekst: Nummer drie van de enige goeie CD van Fatboy Slim. Werkt ook goed als je een flink stuk op de fiets zit. Je waant je meteen Fucking in Heaven. download.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage