Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

01 november 2002

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is
Wat ik me ook gisteren bedacht; vroeger, toen ik nog bij moeders woonde, in de Goudse nieuwbouwwijk Goverwelle, had ik altijd een heel opvliegend douchegordijn. Altijd ruzie mee. Kwam altijd op me af waaien. Daar had ik toen een oplossing voor; zware shampooflessen op het randje zetten.

Ook de laatste tijd, in mijn flatje waar ik o zo trots op ben, voel ik me regelmatig in enige mate geïntimideerd door het douchegordijn. Had ik me gisteren toch een flashback! Dus ik zet twee shampooflessen onderop het gordijn, en wat denk je? Dat werkt nog steeds! Olé!

PS: Subject geleend van Zwartekats Richard.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage