Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

30 oktober 2002

Afweging
Ik ben voor vrouwen aan de macht. Ik stem al zolang ik kan op Jeltje van Nieuwenhoven, mijn moeder is de een-na-hoogste vrouw in een vooraanstaand verzekeringsbedrijf, ik heb geen moeite met vrouwen in leidinggevende functies. Ik heb ook meerdere malen onder een vrouw gewerkt; geen punt. Werkt prima!

Maar net zag ik op TV dat de directeur van NS Reizigers een vrouw is. En ook dat is goed. Ze heeft ook een mooie, leiderlijke achternaam; Mevrouw Boumeester. Lof. Maar toen stelde de presentatrice van het journaal haar voor. Pamela. En toen was ik weer even de weg kwijt.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage