Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

28 oktober 2002

Stakennnnn!
De eierbond heeft er goed genoeg van. Ze willen dat de onderdrukking van hun soort nu eindelijk eens is afgelopen! "Pot-ver-drie!", zeiden ze er zelfs bij! Ik heb brieven gekregen, het regent klachten. Maar ik hou gewoon veel te veel van mijn vaste ontbijtje; gebakken eitje met kaas, kruiden, plakje ham en twee boterhammen. Nou, vandaag is het dus goed raak! De eerste rebellerende eieren zijn gesignaleerd! De kaas vliegt de pan uit bij het 'rondgaan', en er is een flinke spetter kokend heet vet in m'n oog geschoten. Bewuste daad van agressie! Ik voel me geraakt in mijn manzijn. God bless the P.I.M....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage