Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

25 oktober 2002

Nooit gedacht dat dat ook in het echt zou gebeuren
Maar vreemd is het natuurlijk niet. Ik ben op school, het is vakantie, en ze hebben op de betonnen trappenhuizen na, alle trappen van hun treden ontdaan. Ik heb ooit wel eens gedroomd dat ik in de hal van mijn ouderlijk huis sta (waar tegenwoordig papa woont), en alle treden van de trap missen. Heel eng is dat eigenlijk. Ik stond beneden. Papa boven. Ik kon niet naar papa toe. En later was ik op zolder. En had het draaitrappetje (met treden van 80 centimeter breed) geen treden. En toen stond papa op de eerste verdieping naar boven te kijken. Hij had me nodig. Maar ik kon niet komen. Psychologische analyse, iemand?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage