Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

24 oktober 2002

Druk
Vanavond naar het theater met Esther (Hans Dorrestijn in Nieuwegein).
Morgen een rubriek op Studentenradio waar ik vandaag nog vijf uur voorwerk voor moet doen.
Morgen geen technicus die me kan helpen dus alles zelf monteren.
Zaterdag Spijkers met Koppen en 's avonds theater met Ted (Marcel Verreck in Werftheater).
Zondag verjaardag te vieren en het hele huis op te ruimen.
Over twee weken beginnen op een stageplaats die ik nog niet heb.
Keuken vol met vieze vaat.
Woonkamer en eigen kamer nog te stofzuigen.
Volledige was die net droog is en opgevouwen en opgeborgen moet.
Albert Heijn te bezoeken.
Tosti's uit de oven halen.

Handicaps
Lekkende blaas.
Beurse linkerbips.
Jeuk aan m'n kont (lach er maar om!).
Schrale keel.
Pijnlijke schouder.

Volgens mij was dat het. No worries mate.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage