Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

22 oktober 2002

In Afrika hebben ze honger!
Koud? Denk eens aan waterdruppeltjes! Die zijn lekker met z'n allen bij elkaar in een mooie vijver of sloot of wat dan ook, en dan wordt het winter. Ze hebben dus helemaal niks om zich te verwarmen, alleen elkaar! Maar op een gegeven moment is ook die koek op, en dan bevriezen ze. bevriezen. Stel je eens voor dat je bevriest! Je kan niks meer bewegen, je zit vast op je plek en kan niet weg, en koud dat het is! Koud!

Dus niet meer zomaar zeggen det je het koud hebt. Denk aan die druppeltjes.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage