Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 oktober 2002

Late Night Session
Neej, zolaat is het nog niet. Alleen even een gedachte ventileren. Had het er laatst met huisgenoot Victor over, en toen trokken we een interessante conclusie. Ken je dat liedje van Beef, Late Night Sessions? Dan zingt-ie toch telkens 'iouw'? Volgens ons is dat het geluid wat je maakt als iemand je tepel beetpakt en omdraait. Kan zowel bij man als bij vrouw. Dus stonden we een avond gezellig te darten en fictieve tepels in de lucht om te draaien als dat liedje weer eens langskwam :)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage