Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 oktober 2002

First Post
Okee, first post. Ik ben benieuwd hoelang ik dit vol ga houden. Ben nu al chagrijnig. Ik ben IT'er van opleiding, administrateur van werkervaring, journalist van hobby, en m'n ambities voor de toekomst ga ik niet vertellen. Ik ben alleen benieuwd hoelang ik dit vol ga houden.
update:
Ik bedoel, ik heb weinig doorzettingsvermogen. Bij Studentenradio (die hobby) lukt me dat wel, maar na vijf minuten proberen om een log neer te zetten zit ik al met de handen in het weinige haar dat ik heb. Maar ik blijf vechten. Als ik gegeten heb begin ik weer.

314 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage