Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

27 oktober 2002

Blits!
Mijn vader gebruikt dat woord echt nog. Ik zeg tegenwoordig vaak 'hip' als iets in mijn ogen stoer, vet, gaaf, of gers is. Mijn vader zegt dan dat iets 'blits' is. Ik heb alleen niet door of-ie het ironisch bedoelt met dezelfde ondertoon waarop ik 'hip' zeg.

Vandaag ben ik jarig en was hij er even met z'n vriendin. En ik kreeg een heel blits kado. Jahoor pa. Blits. Een Wereldontvanger. Van de Hema. Dank je. Dat is echt iets wat je een kerel voor z'n 23e verjaardag geeft. Maar het kan altijd erger; voor m'n zestiende verjaardag kreeg ik een cursus Spaans op CD. Geen geintje. Hipperdeblits.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage