Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

26 oktober 2002

Zoals nu dus
En toch wel weer zin. Maar waarom???
Omdat Sum 41 - In Too Deep naar voren kwam uit WinAmp? download
Omdat er leuk nieuws op Zwartekat staat?
Omdat de LPF in de peilingen naar twee zetels terugvalt?
Omdat de PvdA naar 31 terugklimt?
Omdat Jeltje daar nu de scepter gaat zwaaien?
Omdat WinAmp me nu trakteert op Edwin Starrs War, what is good for? download
Omdat ik besloten heb mezelf te trakteren op een fijne tosti met belegen kaas, ham, curry, en Italiaanse kruiden?
Geen idee.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage