Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

26 oktober 2002

Allemaal stom!
Allemaal stomme dingen vandaag! En wat het nog stommer maakt is dat je het niemand kwalijk kan nemen! Vaste chatmaatje niet online als ik thuiskom, favoriete voetbalclub niet gewonnen, Poetin zegt dat zijn actie geslaagd is (slechts 140 doden), de hele dag al hoofdpijn... stomme dag. Geen zin in morgen. Straks nog een afwas doen. Bij deze ben ik officieel chagrijnig!

PS: Sorry. Dit is geen altijd-mooi-weer-log want als afgesproken (zie linkse kolom) is dit mijn wereld, en daar is het niet altijd mooi weer. Sorry. Volgende keer hopelijk beter. Morgen ben ik jarig. Moet kunnen dat het dan weer leuk wordt.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage