Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

27 oktober 2002

Brabanders!
Nooit meer klagen dat je niet in de randstad woont! Op mijn bloedeigen verjaardag kan ik niet de stad in om nog even een bescheiden stuk taart voor mijn gasten te kopen. Want;
Provincie Utrecht; nul koopzondagen gevonden op deze datum.
Provincie Noord-Brabant; NEGEN koopzondagen gevonden op deze datum.

Inwoners van gehuchten Steenbergen, Uden, Veghel, Best, Boxtel en nog vier anderen kunnen vandaag gerust naar de stad om een taartje te kopen... terwijl zij niet eens jarig zijn!, maar ik moet mijn gasten straks een tosti aanbieden. Snif.

via

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage