Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

28 oktober 2002

Ups en downs
Bieslog en ik wisselen stuivertje; Wim de Bie voelt zich vandaag geroepen veel zaken te loven, waarvan men normaal geen notie heeft, of enkel kwaad over wenst te spreken. Goed zo Wim. Maar ik heb een rotdag achter de rug. Me vergist in de tijd en dus mijn tentamen gemist, over drie maanden weer een kans. Slechte dag op de redactie van Studentenradio, en mijn vervanger krijgt alle lof toegezwaaid. Ik lees vervolgens het nieuws, verspreek me twee keer ernstig, en versta in het napraatje de presentator verkeerd en geef een volslagen stom en onzinnig antwoord.

Ik ga zo lekker m'n bed in. Misschien wel even janken. Nou heb ik de pech dat ik straks nog blij kijkend een goed bedoeld verjaardagskadootje moet aannemen. Morgen weer een dag. Het gaat allemaal goedkomen, dat weet ik ook wel, ik moet alleen even door de zure appel heenbijten. Bedankt, lief log, dat ik hier even gal mocht spuwen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage