Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

01 november 2002

Nee, ik weet het
Niks gepost gisteren. Maar wel m'n beleidsnota afgerond, een interview geschreven en een presentatie voorbereid. M'n communicatieanalyse had ik al af, dus ik ga nu een gebruikershandleiding schrijven. Die vijf opdrachten moet ik vandaag vóór 17:00 uur inleveren bij een docent, en dan heb ik m'n laaaaaaaatste reguliere module gehad. Dan nog een paar vrije studiepunten bij elkaar rapen, afstudeerstage van een half jaar, en ik heb m'n HBO-diploma! Dus eh, sorry dat ik gisteren niet gepost heb. Ik vind het een geldig excuus.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage