Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

01 november 2002

Niet om op te scheppen
Ik zal niet zeggen dat ik bijzonder veel verstand heb van muziek, maar ik kan wel moeiteloos zeggen dat ik een hoop muziek gehoord heb in mijn leven tot nu toe. Ik heb zo'n 4113 liedjes op CD en een stuk of 2511 MP3'tjes. Ik denk vaak in muziek. Soms communiceer ik zelfs beter met muziek dan met gewone woorden. Ik heb hier ook al een boel MP3'tjes neergezet om een verhaal te illustreren. Maar soms zijn er liedjes die gewoon mooi zijn. En geen eigen verhaal vertellen. Ik moet bij het ene liedje soms aan m'n vader denken en bij het ander vaak aan drie bepaalde meisjes, maar daarom staan de liedjes hier niet. Het komt gewoon omdat het zulke fijne platen zijn. Ik zou zeggen, zoek een plek waar je lekker kunt zitten of liggen, doe je ogen dicht, vouw je handen achter je hoofd, en zink weg in de stem van Norah Jones; Cold Cold Heart en Don't Know Why. Heerlijk.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage