Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

01 november 2002

Verlost. Nou nog acht punten en afstuderen.
Een Communicatieanalyse. Vijftien kantjes.
Een Beleidsnota. Achttien kantjes.
Een Opzet voor Presentatie. Drie kantjes.
Een Gebruikershandleiding. Een kantje.
Een Interview. Een kantje.

Alles af. En ingeleverd. En op tijd. Dat was m'n laatste reguliere module. Nu krijg ik nog vier vrije studiepunten voor Studentenradio (waar ik dit logje tik), een voor PR-activiteiten voor mijn opleiding, een voor een aantal websites die ik heb gebouwd, en dan moet ik er nog twee. En afstuderen. En daarvoor staan al vier sollicitaties uit; Omroep.nl, AVRO, KRO, VPRO. Bijna klaar.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage