Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

03 november 2002

This one goes out to all my pussycats, One Two!
Muzikale duizendpoot Wyclef Jean laat weer eens van zich horen. Het lukt hem vaak om covers te maken van platen waarvan dat praktisch niet mogelijk is. Maar nu... dit liedje kende ik van Tom Jones. Good Ol' Tom Jones. Ook al Mister Cover himself. Z'n CD "Reload" is een aanrader, zestien voltreffers en maar één misser. Maar nu!

Luister eerst naar Tom Jones - What's New, Pussycat? (download),
en dan naar Wyclef Jean - Pussycat (download). Amazing, Mike.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage