Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 november 2002

Muzikale flashback
Bij dit nummer moet ik altijd aan Maurits denken. M@use. We waren bijna elk weekend twee avonden in de "Heeren van Gouda", hoe fout ook. Dit nummer draaiden ze daar elke avond, en we zorgden dan dat we elkaar konden zien. Bij de tekst "God bless mother nature" keken we elkaar aan, en klapten we twee keer in de handen. Ik kan me voorstellen dat duizenden mensen deze herinnering hebben, maar dat neemt niet weg dat ik hem ook heb. De Weather Girls, It's raining men. download.

Er was ook een tijd dat ik altijd met Inge's groepje meeging. Dan gingen we altijd naar de Meatpoint, in Gouda, op de Markt. Daar zaten we tot een uur of tien en dan gingen we naar CityPool. Poolen blijft leuk, doe het lang niet vaak genoeg. Tafelknikkeren. We gooiden daar altijd om dezelfde reden een piek in de jukebox; Blackstreet - No Diggity. download.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage