Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

07 november 2002

Doe dit maar eens zonder clichés!
En wederom, bedankt, lieve engelen op mijn schouders. Bedankt voor het bevestigen van een van mijn theorieën waarop ik mijn levensrecht baseer. I've had good times, I've had bad. Uitleg? You got it!

Ik geloof heilig in de sinustheorie. Je pieken zijn net zo hoog als je dalen diep zijn. De afgelopen maanden zijn lang niet allemaal even makkelijk en even leuk geweest. Hard gewerkt. Maar, de tijd van oogsten is aangebroken. De tijd van feesten. De zwaarste klussen zijn achter de rug, en mijn beloning is er nu. Het resultaat van Communicatie in de Organisatie moet nog komen, maar van SRU krijg ik vier punten, m'n theorie is binnen, en ik heb misschien wel de mooiste dag van het jaar gehad. De soundtrack is lang en spreekt boekdelen, maar komt hier niet te staan. Nou vooruit. Maar niet meer dan dit ene liedje. download. En deze. download. Vooruit, en deze. download. Enne, niet te letterlijk naar de teksten luisteren. 't Gaat om het gevoel. Het onderbuikgevoel. Dat zwevende.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage