Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

14 november 2002

Niet voor niets
Het was geen klein beetje zin, dat ik had in gisteren. Want gisteren, dat is de 'morgen' uit de vorige post. Geweldige dag gehad, lekker geslapen, wat in de stad gewandeld met m'n hoofd in de wolken, erg leuke film gezien, lekker gegeten, en weer heerlijk geslapen, onder het genot van een ander filmpje. Vandaag was net zo fijn, beetje uitgeslapen, beetje liggen woelen in bed, weer een zweverig rondje gelopen in de stad. Mooi allemaal, soms pakt het leven je op en neemt het je mee. Vandaar even een liedje van Cliff Richard. Het is oud, de instrumentatie zelfs lichtelijk truttig, maar de tekst is er niet minder om; Wind me up, let me go. download.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage