Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

15 november 2002

Observaties in de bus.
Hee, jij. Je bent leuk. Maar je kan nooit zo leuk zijn als Nathalie.
En jij dan, jep, je ziet er goed uit. Maar je haalt het niet bij Nathalie.
Jij daar achterin. Je zal best lief zijn. Maar niet zo lief als Nathalie.
Jij naast die krant, ik kan om je grapjes lachen. Maar nooit zo gemeend als om de hare.

Voor allemaal dan; Jep, we kunnen samen een stuk toekomst hebben. Maar je wint het never van Nathalie. Sorry. In m'n achterhoofd herhaal ik de tekst.
"Nothing compares, nothing compares to you". download.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage