Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

15 november 2002

Jeetje zeg!
Nog een stukje oogst! Het valt in het niet bij de twee genoemde grote oogsten, maar ook dit is zeker van belang. Na periodes mokken en grumbelen, heb ik nu eindelijk Communicatie in de Organisatie gehaald. En wel met een mooie zeven! Dat was m'n laatste reguliere module! Al met al is het een dag vol goed nieuws, ik ben benieuwd wat morgen me gaat brengen, heb er zin in! In elk geval fijn naar Arthur luisteren, en ter ere van mijn verjaardag uit eten met mama, tante Willemijn, zus Groesje, en haar vriend. Leukleuk!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage