Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

13 september 2005

Could not connect

Could not connect
Nieuw systeem geïnstalleerd. Ah, was het daarom zo stil hier. Nieuwe harde schijf zat er al even in. Nu vier keer zoveel geheugen, processor (blijft Athlon) van 800 naar 2800+, en bovendien van 32 naar 64 bits. Met Windows XP 64. En een hoop nieuwe programma's.

Maar ik moet soms wel denken aan de update destijds van Windows 95 naar 98. Realplayer? Niet beschikbaar voor 64-bit. McAfee? Niet beschikbaar voor 64-bit. I feel so f**king disconnected.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage