Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 juli 2005

Ouwe lul lekker eten

Ouwe lul lekker eten
Volgens mij ben ik een ouwe lul geworden, want ik vond net dat er niets op tv was en dus heb ik hem uitgezet. And now, for something completely different: het beste Indiase restaurant van Utrecht, Namaskar, bezorgt tegenwoordig ook aan huis! Nooit meer pizza voor mij, voortaan Curry on command!

4 reacties:

  • Op 21/7/05 23:30 , Anonymous Anoniem zei...

    Nou, ik vond Will and Grace en The Majestic toch best aardig om te zien. Over de curry heb ik geen mening...

     
  • Op 22/7/05 13:43 , Anonymous Anoniem zei...

    Die curry was lekker! Mjummie. En over de film heb ik gezien het eerste gedeelte van het logje dan weer geen mening. :-/

     
  • Op 22/7/05 16:34 , Anonymous Anoniem zei...

    Je hebt er ook elke donderdag en vrijdag een onbeperkt buffet. Dat klinkt mij dan wel weer goed in de oren. Heel veel indiaas eten met een lekkere lassi:D

     
  • Op 28/7/05 22:44 , Anonymous Anoniem zei...

    Pmz, ik vind de wereld niet eerlijk. Tssk. Indiaas eten per koerier.. Ik wil ook!

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage