Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

19 juli 2005

Ustated Nites

Ustated Nites
Amerika. Veel vind ik er geweldig aan, veel vind ik er waardeloos aan. Een voordeel: er zijn in elk land wel mensen met verstand van zaken te vinden. De AAEC (Association of American Editorial Cartoonists) biedt commentaar over het hele politieke spectrum en over alle lagen van de wereldbevolking. Op hun voorpagina verzamelen zich er dagelijks vijfentwintigs Amerikaanse Collignons, een bookmark waard. Soms open deuren, soms eye-openers. En soms verwoorden ze je eigen gedachten met een flink aantal pennestrepen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage