Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 juli 2005

Filmtip

Filmtip
Vanavond, om half negen op Net 5, de bril-fucking-jante film over de geniale comedian Andy Kaufman, die zichzelf liever 'behavioural scientist' liet noemen. Hoe je hem ook noemt, de man had briljante ideeën. Dus kijk vanavond naar Man on the Moon!

I am from Caspiar, an Island in the Caspian Sea. It sunk.

En als je daarna nog niet genoeg hebt, is het erg vermakelijke boek 'Andy Kaufman Revealed: Best Friend Tells All' bij Amazon te koop vanaf één enkele dollar, in prima gelezen versies.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage