Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 juli 2005

Zwaai zwaai!

Zwaai zwaai!
Vandaag is het zwaaidag. Ik zwaai naar de Franse Ardeche, waarheen mijn moeder vandaag vertrok. En ik zwaai naar Luzern, waar huisgenoot Victor op het WK Roeien ons land gaat vertegenwoordigen, ook hij vertrok vanochtend. Ook zwaai ik naar Amman, waar goede vrienden Allart, Jeroen, Paul en Arjan - u raadt het, vanochtend vertrokken - een tussenstop maken onderweg om door te reizen naar Bangkok. Vandaar gaat Paul en Arjans reis naar Calcutta, Allart en Jeroen gaan nog tien dagen door om New Delhi te halen.

Ikzelf blijf de hele zomer in Utrecht. Deze of volgende week zal een jaarcontract getekend worden, en daar moet voor gewerkt (en getrakteerd!). In het najaar volgt waarschijnlijk een bezoek aan Rhandirmwyn, waar neef Koen tegen die tijd verblijft. Hij slaagde immers voor zijn HAVO, en gaat er dus een jaartje vantussen.

1 reacties:

  • Op 10/7/05 14:38 , Anonymous Anoniem zei...

    Toch een lichte teleurstelling dat er niet naar mij gezwaaid werd in Thailand;) Maar ja, nu ben ik al weer terug...

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage