Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

18 januari 2005

Ook al niet

Ook al niet
Neef (17, Heerlen) gaat deze zomer z'n HAVO-diploma halen. Het plan was, dat hij daarna naar Utrecht zou komen, ik had hem voor z'n 15e verjaardag zelfs een inschrijving gegeven bij de SSH zodat er meteen een kamer beschikbaar zou zijn zodra hij er klaar voor was.

Nu komt hij doodleuk met het nieuws dat-ie eerst nog een jaartje op de boerderij gaat werken met tieners met leerproblemen. Ehm, kom je dan al wel in Utrecht wonen? Nee. Dan zou-ie namelijk elke dag heen en weer moeten vliegen naar Swansea om vandaar naar Rhandirmwyn te reizen. Snif. Een jaar lang geen neef.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage