Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

12 juli 2005

Eindelijk

Eindelijk
Na veel twijfelen heb ik m'n oude liefde aan de kant gezet, en met een nieuw avontuur begonnen. De nieuwe gaat straks mee naar boven om tot diep in de nacht mee te spelen. Die oude was niet leuk meer om mee te spelen, deed het gewoon steeds minder goed. Twee jaar is een lange tijd, en sommige knoppen reageerden gewoon niet zo goed meer, als u begrijpt wat ik bedoel. Zo'n nieuwe is wennen, hoe werkt wat, hoe reageer je waarop, wat wil je veranderen en wat accepteer je... Enfin, ik ben overgestapt. Eindelijk.

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage