Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 augustus 2005

Appel van een dochter

Appel van een dochter
Ooit zag ik een voorstelling, een try-out, van Bram Vermeulen. Het ging langs me heen, raakte me in het geheel niet. Pas na zijn dood zag ik de invloeden die hij op de wereld heeft gehad, en omdat de herinneringen aan zijn hommages zo mooi waren en zijn, heb ik pas deze week een aantal van Brams nummers gedownload. Ik hoor door de nummers heen nog erg vaak de stemmen van de vertolkers tijdens de hommageavonden, vooral die van zijn dochter Katarina.

Katarina, God, wat een stem. Tijdens het zoeken naar meer nummers van Bram zag ik op zijn website dat Katarina een eigen website had. En dit najaar een CD gaat uitbrengen. Gaat dat allen zien, gaat dat kopen. Haar tour in Nederland blijft beperkt tot Carré en Heerlen, in België is de tour uitgebreid. Gaat dat zien!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage