Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

31 juli 2005

Nee plus Non is Ja

Nee plus Non is Ja
De eurosceptici die het toch verdomd gezellig hebben in andere delen van Europa, terwijl ze daar toch 'nee' tegen hebben gezegd. Sterker nog: 'Non' des Français plus ons 'nee' schept zelfs een band! Kijkt allen naar het schitterende stukje beeldvorming door Marga van Praag die, om haar punt te maken, niet schroomt een zestig jaar oude discussie op te poetsen; achterin het achtuurjournaal van 31 juli.

1 reacties:

  • Op 1/8/05 09:57 , Anonymous Anoniem zei...

    Wat was dat een tenenkrommende reportage zeg!!!!
    Zou iemand Marga het principe van een hand-microfoon uit kunnen leggen? Dat je daar niet kei-hard in hoeft te gillen!

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage