Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

17 augustus 2005

Puntjes

Puntjes
Eén punt voor Gerard Arninkhof, die zich tijdens de reportage over het vastlopen van De Stad Amsterdam, het schip dat op dat moment door WimLex werd bestuurd, laat ontvallen: 'Hij wist van de prins geen kwaad'.

Acht puntjes voor Green Day, dat het grootste aantal nominaties voor de MTV Video Awards op zak heeft. En terecht.

En voor mezelf een mooi rond puntje of duizend, in de vorm van een pannenkoek. Morgenavond met de auto naar Lowlands, waar ik tot maandagochtend vele monden zal voeren.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage