Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

01 mei 2005

Rekenfoutje

Rekenfoutje
Na een geweldige Koninginnenach (zonder t, ik woon in Utreg) die op de afloop na niet beter had kunnen verlopen - o.a. een lekke band - door je lijf gedwongen worden de hele Koninginnedag in bed door te brengen. Op die paar keer rennen naar de plee na, dan.

2 reacties:

  • Op 1/5/05 11:12 , Anonymous Anoniem zei...

    Wijsheid komt met de jaren? ;-)

     
  • Op 1/5/05 20:36 , Anonymous Anoniem zei...

    Ja, toch zonde, want het was toch echt gezellig, óók op Koninginnedag!

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage