Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

28 april 2005

Links, links, links

Links, links, links
Bij het vaststellen van de volgorde van de logs die ik wil linken zit ik steevast tijden te puzzelen. Niemand steekt echt meer met kop en schouders boven de rest uit, een aantal logs wil ik wel hoog maar niet bovenaan hebben, een aantal logs mogen best onderaan - puur gebaseerd op het log. Sorteren op aantal hits zou teveel werk worden vanwege het bijwerken, sorteren op aantal logjes zou pulp-loggers teveel belonen. Vandaar vanaf heden een beproefde methode: alfabetische volgorde. Dat ik daar niet eerder op ben gekomen. Getver, Pimmez en de consensus.

Enfin. Nieuw in het rijtje: Twee vriendinnen en een totaal onbekende die al geruime tijd loggen.
- Fotografe en goede vriendin Sigrid schrijft Signum, een nuttig log met snufjes theater, voor de weldenkende mens die onder het Nederlandse lied niet aan André Hazes moet denken.
- Dan is daar Susanne van Erp, ooit bekend onder beruchte namen als Bloempjuh, Elmo2 en gewoon 'Suus'. Haar log beschrijft 'Het leven van een toekomstig journaliste docente Nederlands', en heet (maar waarom?) b-log.
- Als derde nieuweling ziet u bovenaan de rij d'Alledaagse staan, een high-frequency-log van ene Aad Meijer. Vaak grappig en dagelijks filosofisch. Bovendien elke woensdag de rubriek Zaagmans, speciaal voor de vrouwelijke lezers, als tegenwicht voor de vele vrouwen die Aad voor de mannelijke lezers laat langskomen.

Update: Meer nieuwe links!
Een nieuwe categorie, pmz kijkt. Met links naar schitterende foto's van Wereldkeuken, Twee Zielen (een project van Diana en Sigrid) en Sara's Journal, en een serie webcams op een van de - zo niet DE mooiste stad van de wereld: Edinburgh.

Surfs up!

4 reacties:

  • Op 29/4/05 08:00 , Anonymous Anoniem zei...

    Om het even duidelijk te maken: b-log komt natuurlijk van Blog, van bloempjuh-log, van bnn-log etc.

     
  • Op 14/11/06 19:41 , Anonymous Anoniem zei...

    Thank you!
    [url=http://ivbdeqyv.com/kwen/pzxc.html]My homepage[/url] | [url=http://zxdbmfxk.com/vrxc/gwzc.html]Cool site[/url]

     
  • Op 14/11/06 19:42 , Anonymous Anoniem zei...

    Good design!
    My homepage | Please visit

     
  • Op 14/11/06 19:42 , Anonymous Anoniem zei...

    Nice site!
    http://ivbdeqyv.com/kwen/pzxc.html | http://ipkddmbx.com/hmxd/rmcz.html

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage