Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 mei 2005

Klere!

Klere!
Wat zijn Zuid-Europese ploegen klerelijers. Wat is blessuretijd een klerelijer. Wat is de uit-gescoorde-doelpunten-tellen-dubbel-regel een klerelijer. Wat zijn Ambrosini en Miguel Garcia klerelijers. En wat waren Guus, Co en hun mannen geweldig. Lof, lof, en nog eens lof.

1 reacties:

  • Op 6/5/05 12:57 , Anonymous Anoniem zei...

    Ik heb de wedstrijd in een cafe in kopenhagen gekeken de actie van Vennegoor in de 5de minuut, waarbij hij bijna maldini's hoofd in de goal trapte, kon zelfs bij de zesde herhaling nog op een applausje rekenen :D

    Verder ben ik het er voledig mee eens :D

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage