Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

16 mei 2005

Feest, feest, feest

Feest, feest, feest
Hoe burgerlijk, gemiddeld, gewoon en saai het ook klinkt: Opa was jarig en de hele familie vierde feest. Dit keer was mijn generatie compleet, ook Koen was er dit keer bij. En hoe trots ben ik op mijn drie nichtjes van 14, 15 en 16 en mijn neef van bijna 18. Hoe stoer vind ik ze, hoe geweldig is het om te luisteren naar wat ze bezighoudt en hoe leuk is het om ze advies te geven over keuzes die moeilijk zijn als je 14, 15, 16 of bijna 18 bent. Om nog steeds met ze allemaal te stoeien en dreigen ze in de sloot te gooien, om stiekume verhalen over liefdes aan te horen die papa en mama niet mogen weten maar neef Pimmez wel. Ach, dan zijn al die kwalificaties aan het begin van dit logje gewoon niet relevant meer.

Nienke, Pim, Josine, Hester

1 reacties:

  • Op 18/5/05 15:55 , Anonymous Anoniem zei...

    Wanneer gaan we een nieuwe zonnebril kopen?

    ;-)

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage