Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

12 mei 2005

Pruttelen met Pimmez

Pruttelen met Pimmez
Huisgenoot Vic kookte vandaag penne, plakjes spek en asperges met wat crême fraiche. Zelf heb ik helaas niet meegegeten, maar hij bracht me wel op een idee. Ik blief mijn pasta sowieso het liefst al dente, en afgekoelde pasta is helemaal smullen.

Ik ben benieuwd wat mijn lezers ervan zouden maken, dus bij deze! Vul dit recept aan naar eigen inzicht: Een koude pastasalade met penne, plakjes spek, en ...

3 reacties:

  • Op 12/5/05 00:23 , Anonymous Anoniem zei...

    kip, tomaat, ijsbergsla, en geheime dressing ;)

     
  • Op 13/5/05 16:35 , Anonymous Anoniem zei...

    Nee man. Pasta, weg vlees, zongedroogde tomaat, pijnboompitjes en ijsbergsla. Mjammie :)

     
  • Op 15/5/05 17:49 , Anonymous Anoniem zei...

    ... verder alles wat je lekker vindt! :-)

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage