Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

10 februari 2003

Spurt
Een collega rent door het gangpad. Ik weet niet precies wat haar functie is, dus ik weet ook niet of ze een reden heeft om te rennen. Dat ik voor huppelen pleit, is bekend. Maar ook rennen is goed voor de mens. Het moet wel!

Ik weet nog dat ik vroeger bij Drive-In-Discotheekjes heb 'gewerkt'. Veel rennen, zeker als een kwartier voor aanvang van het klassefeestje de boel nog niet was aangesloten. Dan is het haasten om alles op tijd aangesloten te krijgen, en goed ook! Om vrijwel diezelfde reden heb ik bij het Technisch Team op het Montessori Lyceum veel gerend. Ook bij Studentenradio was het fijn om soms een stukje te rennen. Een minuut voor uitzending een groot glas water voor de presentator halen, snel een gast ophalen bij de bushalte. Snel iets navragen bij iemand die (bij voorkeur) aan de andere kant van het gebouw zit.

Rennen is fijn. Goed voor de mens. Niets mis mee!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage