Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

10 februari 2003

Ochtendmomenten

* De Eurotop-reclame van Randstad wordt wél irritant
* Het record bolletje-sokken-hooghouden blijft voorlopig op vier staan...
* Aantekening voor redacteuren ochtendjournaal: de woorden 'unie' en 'vormde' achter elkaar klinken als 'uniform'. Niet meer doen dus.
* Mijn god nee, er is een nieuwe Danoontje Powerreclame
* Die kip van een Daphne Bunskoek zit nog steeds in mijn TV. Haal haar daar weg!

En natuurlijk:

* Pimmez ergert zich al dagen aan àlles wat beweegt, dus trek het je niet aan. Zo weet ik ook al dat ik me straks in de trein helemaal kapot ga ergeren aan elke tikfout in de Spits en/of Metro.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage