Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

10 februari 2003

Pimmez waagt zich aan wereldpolitiek
Dreigementen over en weer. Wij willen niet wachten. Laat ze niet nog meer tijdrekken. Nou, George, Colin, wij gunnen ze die kans wel. Twijfelen jullie aan de integriteit van de NAVO? Of van de Veiligheidsraad? Vraag je je af wat hun nut is? Nou, stap er dan maar fijn uit. Jullie mogen dan wel de grootste wereldmacht zijn, maar dat geeft jullie niet het recht om te doen en laten wat je goeddunkt. Ik laat niet door zo'n sukkel als een George W. bepalen wie we aanvallen. Daarom wil ik ook geen CDA. Geen Jaap de Hoop Praatjes.

Loyaliteit aan onze redders van een kleine zestig jaar terug heb ik absoluut. Maar: Never throw the first punch! Aanvallen mag, maar dan moet er onomstotelijk bewijs zijn, er is alleen maar indirect bewijs. Niet onomstotelijk.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage