Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

03 januari 2003

Downloadtip
Zoals je hieronder al hebt kunnen lezen, heb ik bij Studentenradio een erg leuke tijd gehad. Ik heb thuis nog een stapel draaiboeken liggen van alle uitzendingen waar ik aan mee heb gewerkt, waarop ook de platen staan die gedraaid worden. Overigens is er geen plaat of platenspeler te vinden in de studio, maar zo heet dat nou eenmaal. Met een smile op mijn toeter denk ik terug aan het plezier waarmee vooral Studentenradiobabes Anne en Stella uit hun bol konden gaan op de plaat die het meest gedraaid is in 'mijn tijd'. Inmiddels is het haar nieuwe single geworden, de downloadtip van vandaag; "Sk8ter Boi" van Avril Lavigne.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage