Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

01 januari 2003

Wel lekker symmetrisch!
Ik lig graag onder veel lagen dekens, lekker warm. Daarom ben ik ook winterliefhebber; dan kan je zelf bepalen hoe warm of koud je het hebt. In de zomer heb je het altijd warm. Geen keuze. Argh! Dus, waar was ik. Oh ja. Dekens. Dan heb ik dus alleen m'n hoofd boven de dekens uit. Nou is algemeen bekend dat je slapen bestaan omdat daar geen schedel is, en dat dat dus de plek is waar je op je hoofd de meeste warmte uitstraalt. Dit heeft tot gevolg gehad dat ik momenteel iets weg heb van het Monster van Frankenstein, waar net de schroeven uit zijn gedraaid. Muggen houden van warmte.

Ohja, gelukkig nieuwjaar! Een dezer dagen komt hier een beschaafd jaaroverzichtje. Hiep hoi :)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage