Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

30 december 2002

Comeback
Brigitte Kaandorp heeft een stap terug gedaan. Een stap terug naar goed cabaret, en hopelijk weer naar succes. Ze heeft een paar jaar weggegooid met musicals en films die allemaal grandioos flopten, maar nu is ze terug. Van het weekend was d'r show "Badwater" op TV, en die liet oude tijden herleven. Tijden van "Kunst". Tijden van "... en Vliegwerk". Tijden van de show waarmee ze in 1983 Cameretten won (toen Paul de Leeuw de persoonlijkheidsprijs en Hans Liberg de zilveren medaille won). Goed zo, Brigitte! Om oude tijden nog even te laten herleven, nu een canon uit een van de voorgenoemde shows.

Nu vaarwel
Leef vrij en blij
Ik denk aan jou
Doe dat dan ook aan mij


Ja! Allemaal!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage