Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

03 december 2002

Uitzondering
Ik werk dan wel voor een publieke omroep tegenwoordig, maar mijn buis thuis gaat - los van voor (sport-) nieuws - zelden aan. En programma's opnemen komt er al helemaal nog maar sporadisch van. Maar hiervoor maak ik een uitzondering. Ik bel huisgenoot Victor zelfs op tussen de eerste en tweede gang van het diner dat mijn vader me voorzet, zodat ik het maar niet hoef te missen. Sorry. Ik heb gewoon een zwak voor Joost Prinsen, wat mij betreft de Nederlandse Sean Connery.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage